Odpowiedzialność zawodowa

Kancelaria Podatkowa VAT powstała w 1995 r. i nieprzerwanie działa na rynku usług księgowych i doradztwa podatkowego.

Kancelaria prowadzona jest przez Katarzynę Sadurską zajmującą się doradztwem podatkowym od 1992 r., posiadającą status doradcy podatkowego (nr wpisu 03796) oraz uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Kancelaria Podatkowa VAT spełnia wymogi w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zgodnie z art. 44 ust.1 ustawy o doradztwie podatkowym (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r., Nr 73, poz. 443), posiada aktualną polisę OC.

Kadra Kancelarii to ośmioosobowy zespół, składający się z wysoko wykwalifikowanych pracowników posiadających odpowiednie wykształcenie ekonomiczne oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe.

Katarzyna Sadurska jako doradca podatkowy zobowiązana jest do zachowania tajemnicy zawodowej. Obecnie wyłącznie sąd może zwolnić doradcę podatkowego z tajemnicy zawodowej w trybie art.. 180 par. 2 kodeksu postępowania karnego. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej dotyczy także osób zatrudnianych przez doradcę podatkowego.

Kancelaria Podatkowa VAT świadczy usługi w zakresie kompleksowej obsługi finansowo – księgowej, doradztwa podatkowego oraz prowadzenia spraw kadrowo - płacowych i rozliczeń z ZUS.